Nej, nu ska jag skärpa mig!!!

Hejsan, det var vääääldigt länge sen sist!
Den här veckan är jag ensam hemma så det har varit väldigt mycket att göra och sen innan den här veckan var jag 10 dagar på gotland, UNDERBART!
I onsdags fick båda mina ponnysar massage och ska sättas igång, de har haft vila, Dino har blivit behandlad. Men de känns fräsha nu när de är ridna två dagar.
Hela den här veckan har jag ridit igång en häst som heter Chivas Regal, en av mammas storhästar på ridskolan, jättefin verkligen och det har verkligen gått bra, nästa vecka ska jag hoppa honom och sen på helgen ska vi vara med på en dressyr kurs.
Han är jättebra för mig då han kan så mycket, gör jag rätt, gör han rätt, sen är han verkligen mysig!
Lägger in bilder från Gotland ikväll.
Söta Chivas när jag hämtade honom i hagen!

Jag älskar mina ponnyer!

OBS!!! Glöm inte att rösta på mig och Merlot här:http://jessiejump.blogg.se/2010/july/tavlingen-ar-igang.html#comment   !!!

Tävling :D!

Jag och Märla är med :D <3!!!!

Trött...

Hejsan!
Hemma efter en helg i Edsbro och ja... Man kan väl säga att den blev lyckad och... SOLBRÄND hahah!!!
Kommer börja uppdatera bloggen mer efter helgen, jag lovar :)!
So long!
Bränd, AJAJAJ!

RSS 2.0