Anmält till tävlingar!

Färingsö RI Lokal Hästhoppning 30 april
Zetra 90 cm, 1 m
Haningebygdens RF Lok/reg Ponnyhoppning 1 maj
Merlot LB Dino LB
Norra Gotlands RK Reg Ponnyhoppning med Elitallsvenskan 6-8 maj
Merlot LB fredag, LB lördag, LA söndag Dino LB fredag, LB lördag, LA söndag
Skogslottens RF Reg/nat Ponnyhoppning 3-5 juni
Merlot LB fredag, LA lördag, LA söndag Dino LB fredag, LA lördag, LA söndag
Självklart kan det ändras men detta är anmält nu, någon tävling till Z och ponnysarna ska klämmas in innan Skogslotten också!

Hoppning!

Idag red jag först Dino på förmiddagen. Red han samtidigt som ridskolan provade en shettis så jag trodde att han skulle vara lite pigg men han var faktiskt lugn! Dock så tyckte jag att han inte alls var så mjuk i handen som jag ville så jag var inte särskilt nöjd!
Efter det, på eftermiddagen hoppade jag Märla, sist jag hoppade henne var i maj och det kändes, men hon var riktigt fin och jag kan ladda upp en film från det sen. Hoppade inte särskilt högt men vi hoppade lite titt hinder och sen en liten bana. Efter att jag hade ridit fick Frida, 9 år, rida! Hon var super duktig och Märla var jätte snäll!

Dagens ridpass!

Red bara Dino idag då Märla fick en förtjänt vilodag efter att hon gått ganska tufft denna vecka. Hon har verkligen varit jättefin så hon behöver en vilodag imellan.
Dino var iaf superpigg och jag började med att galoppera av honom. Efter att jag gjort det jobbade jag på serpentiner med övergångar, jobbade även med att jag skulle komma ner i sadeln. Han var inte så fin som jag skulle vilja men ändå helt okej!
Min älskling!

RSS 2.0