Hoppning!

Idag red jag först Dino på förmiddagen. Red han samtidigt som ridskolan provade en shettis så jag trodde att han skulle vara lite pigg men han var faktiskt lugn! Dock så tyckte jag att han inte alls var så mjuk i handen som jag ville så jag var inte särskilt nöjd!
Efter det, på eftermiddagen hoppade jag Märla, sist jag hoppade henne var i maj och det kändes, men hon var riktigt fin och jag kan ladda upp en film från det sen. Hoppade inte särskilt högt men vi hoppade lite titt hinder och sen en liten bana. Efter att jag hade ridit fick Frida, 9 år, rida! Hon var super duktig och Märla var jätte snäll!

Kommentarer
Postat av: Alida Strange

Så gulligt! :D

2011-04-24 @ 22:59:53
URL: http://karlektillminahastar.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du skriva lite om märla?:)

2011-06-15 @ 13:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0