Hoppträning

Idag var det hoppträning för Helena Persson som jag tränar för! Dino var med idag, i markarbetet var han ganska tittig och springig men när jag fick upp innerhanden och använde innerskänkeln blev det bättre! I hoppningen var han jätte fin, hoppade en kort bana och han var klockren, ville inte hoppa för mycket efterssom det är tävling i helgen!
Så i helgen är det tävling på Sundbyholms Travbana, alltid fina och trevliga tävlingar!
Maria red Märla idag efterssom jag tränade Dino =)!
älsklingen <3
Dino <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla wannabee...

du rider skitdåligt och tror att du är ngn. palla!!!!!

och föresten är det ingen som tycker om dig bortskämda skitunge!

2009-05-28 @ 22:52:19
Postat av: Sarah

Typiskt töntar som kommer med taskiga kommentarer. Och av någon anledning vågar de ju inte stå för vad du tycker?! Du är jätte duktig! Kolla bara på hur duktiga dina hästar blivit :)

2009-05-29 @ 16:50:59
URL: http://sarahgustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ofta hon är "jätteduktig" hon rider ju asdåligt och hon har inte gjort ett skit med sina hästar förutom att förstöra dom! stackars djur!!!!

och du sarah är bara snäll för att du vill rida på hennes mammas hästar. vem öär det som är töntig då va ???????

2009-05-30 @ 22:13:41
Postat av: Sara V

stå för va ddu säger, ta de face to face eller skriv ditt namn iaf?! ingen tar åt sej av det ngn inte vågar stå för =)

2009-06-04 @ 20:09:59
Postat av: Sarah

haha jadu vad jag vet så gick den där dino inte ens i närheten av den nivå han går idag när hon börja rida honom (eller henne;)) Och jag har redan massa egna hästar, jag är inte snäll säger bara sanningen vilket är motsatsen till vad du säger!

2009-06-06 @ 19:18:30
URL: http://sarahgustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon har ändå bara förstört dom!! det är synd om djuren för fan! och du är inte bättre som slår din c-ponny så fort den stannar?? har du tänkt på att det är du som gör fel kanske????????? dumass

2009-06-06 @ 21:08:14
Postat av: Sarah

Jadu unge! något har gått snett när du blev till iallfall. Man ska ju inte direkt klappa hästen när den stannar. Men det är STOR skillnad att rappa sin ponny mot att ge den en pisk på bogen! Vilket är det jag gör om den stannar, ibland gör jag ingenting alls, vilket är fel. Men det borde väl du ha koll på som är så bra, eller?

2009-06-08 @ 17:53:13
URL: http://sarahgustafsson.blogg.se/
Postat av: Sara V

Hur kan hon förstört sina hästar när det är HON som tagit upp båda från 0 till Msvb? Vad är det hon gör som är synd om djuren föresten? :)

2009-06-09 @ 13:39:12
Postat av: Anonym

sarah: det är inte hästens fel att den stannar, du kanske rider så dåligt att den inte vill hoppa`??

sara v; det beror på hur man gör, hon tvingar dom upp i klasserna vilket är fel det gör att det blir synd om djuren.

2009-06-11 @ 14:26:29
Postat av: sarah

har aldrig sagt att det är min hästs fel, det gör jag aldrig! jag tar på mig allt som händer. det är en känslig häst och man måste rida 100, vilket du förmodligen inte hade kalrat av, men hästen måste veta att det inte är rätt att stanna! en del hästar hoppar i alla lägen vilket är dubbelt så fel mot att stanna när det itne ligger helt rätt. Sedan rider ja ena helgen med ett pet i msva och nästa ett stopp i La och jag tar alltid på mig felen.

2009-06-11 @ 20:47:47
Postat av: Anonym

jag skiter i om du tar på dig alla fel för man slår inte sin häst! och sluta skrytam, jag har större anledning att skryta som VANN msv a förra året. gud jävla tönt. dessoutom har jag ingen lust att besöka den här skitbloggen man mår ju dåligt......

2009-06-12 @ 14:35:47
Postat av: Lovisa

Tack Sarah och Sara för att ni finns :)<3!

Anonym: Jag vet vem du är och du kan gott och väl sluta besöka den här bloggen om du bara ska komma med taskiga och onödiga kommentarer!

2009-06-18 @ 10:59:31
URL: http://ponnyryttaren.webblogg.se/
Postat av: sara j

anonym är ju bra avendsjuk iaf :s

du ärbäst lovis o du rider bästast!<3

2009-06-18 @ 16:12:17
Postat av: Anonym

anonym man kan inte tvinga en häst att hoppa msvb dom måste vilja själv, man kan tvinga dom att hoppa en LD, men i msv så måste hästen vilja själv. :)

2009-06-20 @ 17:20:49
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

men gud vilken sjuk människa den där anonyma är!

2009-11-03 @ 20:03:05
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med anonym, du kan inte rida.

2009-11-12 @ 08:38:08
Postat av: Lovisa

Men då kan jag tala om Anonym 2 att om du tycker det så har du inte här att göra, för jag tänker inte ta åt mig!

2009-12-07 @ 14:37:37
URL: http://ponnyryttaren.webblogg.se/
Postat av: emelie

Måste bara få försvara Lovisa.

Lovisa ÄR duktig och på vilket sätt är hon en liten bortskämd skitunge ??

Hon gör sånt himmla bra jobb med sina hästar och lägg ner både tid och kärlek till dom och det vet nog alla som känner och har träffat Lovisa så jag antar att du inte känner Lovisa alls..

Om NI anonyms tycker att Lovisa är så dålig osv, varför står ni inte för det? Utan sitter bakom dataskärmarna och snackar skit om saker som inte är sant. Visst har alla egna åsikter men håll det för er själva om ni ska klanka ner på alla andra.



Lovisa du vet att jag älskar dig mest:)

2009-12-31 @ 22:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0