Lord Dino <3

Lord Dino f. 1999 e. Zoy Gun u. Dagåvija ox ue. Glaz ox
Lord dino
Lord Dino, kallas Dino är en ponny som går på min mammas ridskola till vardags men jag har hittat en enorm hopp kapacitet i honom. Han är en svensk ridponny med pappa fullblod/russ och mamma arab. Dino har tävlat sen mars 2008 då han gick runt en LD med ett stopp, i maj 2009 debuterade han MSV B med två nedslag. Han var klar för MSV B redan augusti förra året, så han har utvecklats enormt snabbt. Tyvärr blev han sparkad i hagen i Augusti så han fick stå ett tag, men nu finns inga spår av sparken kvar. Det här är en ponny som jag tror på enormt mycket. Han är min ögonsten :)<3!

Kommentarer
Postat av: johanna

han e fiin!

2009-05-27 @ 07:14:43
Postat av: Lovisa

Tackar :)!

2009-05-27 @ 13:04:50
URL: http://ponnyryttaren.webblogg.se/
Postat av: Therese

Riktigt fin ponny :)

2009-07-03 @ 11:05:04
URL: http://www.theresesundin.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0