Finaste Chivas!

Tävling Nynäshamns Ridklubb 14/8-10
90 cm, bed. Clear round 4 fel.
Han var fantastisk på framhoppning, fick bara till bra språng och allt flöt på fantasktiskt bra. Sen var ju jag efteranmäld så jag startade först. Gick ut ganska tidigt och de släppte inte in mig på banan föräns prick 9. Så han var ganska spänd när jag fick startsignal, fick en del tokiga språng men han var snabbt uppe med fötterna. Rev näst sista hindret med bak. Han skötte sig toppen bra då det var snorvarmt och jätte mycket broms och annan ohyra.  Plus att han var toppen som räddade mig många gånger där inne på banan!
Tack Chivas för den här tiden, den har varit kort, men väldigt rolig.

Kommentarer
Postat av: alexandra

jättefin blogg:)

2010-08-15 @ 21:14:32
URL: http://alexandrahulberg.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

sv; Jaaa :D jag tog hem dom för dom skulle skos så dom va fina i tassarna när dom åker till er ;D <3

2010-08-20 @ 21:26:13
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0