Gästbloggning!

Hejsan allihopa!
Jag heter Rosanna Zimdahl och det är jag som har gjort Lovisas nya header, hehe :p
Hoppas ni tycker om den!

Lovisa sa att jag kunde gästblogga här medans, så varför inte!

Vi började känna varandra igenom att jag fick låna hennes söta a-ponny Zervus i Globen 2008! (tror jag) Vi red nämligen i showen:) Sen så har vi åkt på lite samma tävlingar och sådär.


Nu tänkte jag berätta lite om mig själv.

Jag har två d-ponnyer som jag tävlar hoppning och med den ena fälttävlan också!
Pemberley, "Pem" och Knockroe Lightening, "Nocke".
Pemsan är 9 år men inriden som 6-åring. Svensk och 1,45. Henne har jag haft i några månader nu och än så länge hoppar vi LB. Det har gått jättebra och hon är så fiin! :D
Har varit på två terrängträningar med henne också och hon har verkligen varit jätteduktig på dom!

Haha känns inte som jag skrivit något speciellt vettigt men här har ni i alla fall en film ifrån våran sista tävling som var i lördags :)





Som ni ser är hon en väldigt söt typ.

Sen har jag ju Nocke också. Vi har hoppat upp till Msv B och då fick vi två rivningar.
Han är en irländsk import och 12 år. 1,48 cm hög och väldigt kraftig.
Sen har vi också startat 1* fälttävlan men då gick terrängen asdåligt, vi vägrade nämligen ut oss :p
Men han har annars knappt aldrig tvekat på någonting.
Nu är han tyvär skadad för att han har blvivit sparkad i hagen! Så det var 5 veckor sen jag red honom.
Men här får ni filmen då vi hoppade Msv B:n :)







Som ni ser så är han en väldigt sur typ. Hahah skämta han är världens finaste :D

Det var väl det jag hade och säga! Men ni kan ju alltid kolla in på min blogg Hastdiggaren.blogg.se om ni vill det :)
Heejdå

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Hiss påå headern ;D

2010-08-04 @ 12:57:11
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: elin

hjälp mig med mitt bett-problem! (a)

2010-08-04 @ 15:26:35
URL: http://elolinonh.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

sv; JAA! och du också faktiskt ;D <3

2010-08-04 @ 19:53:04
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0