Lyckad hoppträning igår!

Igår hopptränade jag Chvias för Helena och han var helt underbar! Både jag och mamma trodde att han skulle vara tittig då Helena har ganska mycket titthinder men han gick som en pärla. Jag passar honom jättebra och det ska bli tråkigt när jag måste lämna tillbaka honom.
Idag har det varit full rulle, först red jag Märla, sen åkte jag och mamma med Darius till veterinären och han var frisk, verkligen skönt!
Sen efter det har jag hjälpt till en del i stallet, på kvällen red jag lite lugnt på Chivas, fining.
Idag fick även mina ponnyer, Märla och Dino massage och dom har blivit riktigt fina i kroppen nu, himla skönt!
Film från träningen igår kommer så fort som möjligt.
TACK ROSANNA FÖR MIN FINA HEADER!! <3
Dino gör galoppombyte 2008.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha va sött det ser ut med "skuttet" den gör :P

2010-08-04 @ 23:37:29
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0