Negativ till snön?

Nej inte alls... Det är bara så att jag inte kom iväg till Gotland pga det skulle vara snöstorm där, suck! Jag som verkligen hade längtat och skulle fått träffa mina älskade vänner! Så jag har inte haft någon större motivation att skriva och sen idag har internet haft ryck så jag har inte kommit in på blogg.se -.-
Jaja, imorgon ska jag försöka komma ut i skogen på båda ponnysarna så de får kämpa lite i snön, härligt och mysigt ska det bli! Sen på eftermiddagen vid kl. 14 00 ungefär ska jag till en annan ridskola där jag ska hjälpa mamma och coacha vårat ponnycups lag! Vi hoppas på vinst, de är duktiga tjejer! Sen på kvällen kommer förhoppningsvis min kompis från Norrköping om inte vädret ställer till för mycket, hoppas verkligen hon kan komma för annars kommer jag deppa ner mig totalt imorgon, nej nu ska jag vara positiv haha :)!
adfhfjfgsj
Jag, Jennifer och Servus i Globen.

Kommentarer
Postat av: EmelieHoppman

Älskling, har du lov? :O:D<3

2010-02-21 @ 20:15:23
URL: http://meliehoppman.blogg.se/
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

DUMMA SNÖ, jag som längtade till du skulle komma :( <3



sv; Hihi ni som är bäst, ni vann ju ;D<3

2010-02-22 @ 16:32:23
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0