Sommar snart?

Ja nu är jag bra trött på den här vintern! Det är så sjuuukt mycket snö!
Idag har jag ridit. Först red jag Dino och red först fram lite lätt i skritt, trav och galopp. Han var jätte jätte fin men sen skulle jag rida över bommar när jag väl började själva arbetet på passet. Han blev spänd och jag blev spänd så idag var det ingen jätte bra dag för oss men det kan inte alltid gå bra, hehe.
Sen red jag Pärlan och jag hade lagt ut två bommar, vet inte riktigt hur många meter det var imellan men jag red normalt på 6 galopp, när jag kortade galopp sprången red jag på 8 galopp språng och sen när jag längde galopp sprången så hade vi 4 galopp språng så hon gjorde övningen riktigt bra tycker jag. När jag var nöjd med det tog jag bort stigbyglarna och travade lite och galopperade lite utan stigbyglar, hon var grymt fin min lilla älskling!
KXFGHCM
Dino älskling! Foto: Ebba Edberg :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh vilken härlig bild :)

vart är det ifrån? alltså vilken tävling? :)

2010-02-24 @ 18:26:39
URL: http://thejumprider.blogg.se/
Postat av: ebba

Asså shit vad jag diggar den bilden! jajo, det är jag som har tagit den så de är inte så kontigt men aja, den e naaajs ;D kommer du ner något i sommar igen förresten? :)

2010-02-27 @ 11:28:15
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: Amanda - allt går om man bara vill

Gud vad fin ponny! Vilka fina framben på bilden :)

2010-03-07 @ 21:09:49
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0