Helt slut!

Det var därför jag inte skrev igår, jag var jätte trött efter att ha jobbat hela morgonen. Efter jobbet så red jag, jag red Merlot och min granne fick rida Dino, så idag behövde jag inte rida båda. Båda två skötte sig toppen och idag fick de trava på lite mer, mellan travpassen la vi in ordentliga skritt pauser. 
Efter vi ridit så såg vi på Twilight, första gången jag såg den filmen och den var fantastiskt bra!
Idag ska jag snart ut och ha lektion för en tjej och sen ska jag rida min två små stjärnor!
märlis pärlis
Merlot "Märla" i hagen när det snöade väldigt mkt!

Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Stackars Märla, hon ser ju knappt över snön haha ^^<3



sv; Okej :) hur stor vill du att den ska va då? Alltså typ att den ska få plats i menyn som banner eller? :)

2010-01-08 @ 12:49:33
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit va mkt snö!:O :D inte ens jag har sååå mkt snö;) vart bor du egentligen?<3:P

2010-01-11 @ 21:49:10
Postat av: Myysan;)

glömde säga vem de va ifrån;) // MYYYYYsan

2010-01-11 @ 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0