Sista lediga dagen!

Ja, då sitter man här och slappar sista lediga dagen innan skolan drar igång igen och nu ska jag satsa allt, allt på skolan men vi får väl se hur länge det håller. Idag ska jag iaf rida Merlot och Anahita som hjälper mig ska rida Dino. Idag ska jag lägga på lite mer galopp.
Mina mål inför iår är:
Merlot:
Ska säljas men om hon inte säljs så är det att bli stadig i MSV B och kvala MSV A (har en nolla kvar) och kanske starta om hon är kvar så länge.
Dino:
Bli stadig i MSV B och kvala MSV A (två nollor kvar) och kanske starta.
Jag: Inte sitta och måtta för mycket, stadigare skänkel, finns mycket mer att bättra på men kommer inte på mer nu.
fina
Fina Märla i hagen, Januari 2010

Kommentarer
Postat av: emeliehoppman

SV: JAG VILL HA DET!!! :oo <3

2010-01-10 @ 14:59:59
URL: http://meliehoppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0