Tur att man har ridhus!

Japp det skulle jag vilja säga att jag är väldigt glad över! Det är svårt för mig att rida ute då jag inte fått på några broddar på hästarna så red i ridhuset idag med! Först red jag Märla i låg form och mest jogga runt, sen galoppera jag ett varv åt båda hållen och hon var glad över att galoppera men jag tycker ändå att hon höll sig i skinnet och inte var överdrivet pigg. Sen red jag Dino och han funkar inte alls lika bra på vanligt tvådelat som han gör på mitt nova bett så numera ska han bara gå med nova bettet, visst var det inget fel på honom och han var fin och så men man märker att han trivs mer med nova bettet, det är toppen tycker jag! Dino gjorde jag samma sak med men han var mycket piggare i galoppen och ville nog busa lite!
Hade som sagt lektion för en tjej idag och jag tycker det är sjukt kul att lära ut, längtar tills jag får gå en ridlärar kurs!
merlots mule
Häftig bild på Merlots mule!

Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Ge mej ett ridhus tack :)



sv; Ja kan fixa det imorn, är hos sara nu ^^<3

2010-01-09 @ 02:48:21
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Fin blogg du har! Jättesöt häst oxå :P

2010-01-09 @ 14:00:57
URL: http://rrebeckagranstrm.blogg.se/
Postat av: ebba

Asså är novabettet bra? :P funderar på att köpa det men vene, det kanske bara är onödigt :P

2010-01-09 @ 21:56:46
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0