Lååååång dag!

Dagen började 04 15 när jag gick upp och åt frukost med mera, vid 05 00 rullade bilen mot Skåne. Kl. 13 30 efter några stopp var vi framme hos hästhandlaren. Eftersom mamma har ridskola så var vi på jakt efter ridskoleponnyer. Jag fick provrida två stycken och de var så pass fina att vi bestämde oss för att ta med dom hem. Vi hade ju självklart transporten med. Så nu har vi två nya ponnyer i stallet, jätte fina, snygga ponnyer.
17 timmar tog resan, fram och tillbaka, snacka om att man är slut nu. Imorgon ska jag upp tidigt och rida 4 ponnyer innan lunch, Merlot, Dino, Frank och Sugar! För att sen efter lunch få skjuts till Tyresö till min underbara klasskompis, och vi ska till stan! Sen ska jag sova hos henne så får se om jag hinner uppdatera imorgon.
På bilden här har vi Nachtfalke "Frank", sen var det ett sto med också som heter Sugar Dandys Jack "Sugar" :)!

Kommentarer
Postat av: Tove

Sv: Kul med nya ponnyer :D

2010-06-14 @ 23:16:44
URL: http://tovekarlsson.blogg,se
Postat av: lisa

åh jag googlade på "sockan"s egentliga namn som är sugar dandys jack och kom hit :D vad roligt att ni har haft min bebis!

2012-01-26 @ 00:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0