Dålig uppdatering, sorry!

Men nu är jag tillbaks!
Igår red jag markarbete på Märla och hon var jätte fin, hade pelham på henne eftersom jag ville prova det då hon kan bli lite för framtung, det funkar jätte bra men ska skaffa ett par med kortare skänklar så det blir snällare, ska dock bara ha det när jag hoppar, vill sträva mot att kunna även hoppa på vanligt bra men nu känns det som att jag behöver något så att hon inte kan dra iväg med mig. Har haft pelham på henne förut men har inte tyckt att det funkat, men det kan alltid vara värt ett försök.
Idag red jag dressyr på Dino och han var toppen fin, var bara jag som red lite dåligt ibland. Men men han var fin iaf. Imorgon ska jag till Romme med klassen så då ska Annelie rida Merlot och Dino gå lektion.
Märla

Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttarena

åh söt pärla :)<3

2010-03-20 @ 21:46:57
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Onthebit - bloggen om dressyr

Vilket fint träns, vad har du köpt det?

2010-03-23 @ 22:07:35
URL: http://oonthebit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0