Förvänd galopp

Idag red jag Märla ungefär en timme och tränade på förvänd galopp, självklart värmde jag upp först. Eftersom Märlas svaga sida är galoppen så brukar förvänd galopp vara bra för det stärker galoppen, iaf så var hon hur fin och duktig som helst. Först gjorde jag bågar på långsidan men sen kände jag att det var för enkelt för henne så jag fattade fel galopp och red ett helt varv på fyrkanten i båda varven i förvänd galopp och hon var jätte duktig, bytte galopp bara några gånger. Min mamma kom in i ridhuset och tittade på när jag red och jag hade inte förklarat vad jag gjorde för övning så hon skrek till mig att jag hade fattat fel galopp, ja sa Märla och bytte till rätt, haha buse ;)!
hsdhsdhs
Jag och Merlot på Gotland, efter målgång LA.
Ge mig förslag om vad ni vill läsa om!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

sv: Gud vad häftigt! Det var typ min största dröm när jag var liten att rida i globen haha :D

2010-03-10 @ 21:29:55
URL: http://carstensen.blogg.se/
Postat av: Isabelle

sv: haha förstår det! :)

2010-03-10 @ 22:00:09
URL: http://carstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0