Klubbtävling!

Idag var det klubbtävling och först tävlade jag mammas ridskoleponny som heter Darius, connemara, som ingen gillar för att han kan stanna och sen vägra röra på sig igen, men jag gillar honom!
Vi hoppade 70 cm och han var toppen, nolla i grunden, sen blev han jätte trött i omhoppningen för det var en jätte lång bana så ett pet och ett stopp för att jag svängde lite för mycket och sen var han jätte trött också. Men han var jätte duktig och tillsammans visade vi att han visst kan!
Sen hoppade jag 90 och 100 cm på Merlot och hon var helt toppen, vann 90 cm, sen var vi ensamma på 100 cm men där var jag iaf nolla, bästa bästa ponny!
Dino har tappsko men han ska skos imorgon och sen ska han träna på tisdag, på lördag är det tävling i Heby! Längtar!
vbcx
Darius när vi var och tittade på honom på Gotland!

Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Haha pratade faktiskt med Emil om Darius för några dagar sen :)

2010-03-07 @ 21:04:08
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Marre

Grattis :D

2010-03-09 @ 20:02:59
URL: http://clarquists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0