Super pigg!

Idag fick Merlot sin vilodag och Dino blev riden av hon som hjälper mig med honom. Jag var med i vår hoppgrupp på ridskolan med Darius, och ja jag vet att vi tävlade igår men det var markarbete i dag så det gjorde ingenting. Alltså gud vad fin han var! Han var så pigg och han kunde även jobba i form och samtidigt gå fram ordentligt, underbar liten söt ponny! Problemet är att han stannar, inte stannar på hinder utan han kan stanna var som helst och sedan vägra röra sig, dock aldrig gjort det med mig. Men det är kul när det funkar för en! Jag gillar den där ponnyn, han är go!
Imorgon är det Helena träning på Dino och Merlot ska gå lektion då jag inte hinner rida före eller efter träningen.
ygfdsxcvb
Sötnosen efter träningen :)
kdjlkdshglksaglksdn,ang,madn,mg
Tjejerna jag red med idag, härliga tjejer, fuxen har jag tävlat :)

Kommentarer
Postat av: klars-hästblogg

hej !

kan inte jag få hen en reklam plupp vid din meny ? så kan du ha en hos mej ? :D

2010-03-09 @ 15:08:37
URL: http://klarrs.blogg.se/
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Mår fjordsen bra? :D

2010-03-12 @ 21:06:43
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Maya

Åh vad kul! Där är min före detta foderhäst, Darius. Han är så fin och gud vad jag saknar honom. Finns ingen finare ponny! Hur går det med honom? Hur mår han? Det där med att han stannar, det gjorde han här också. Jättekonstigt, däremot råkade jag inte ut för det så många gånger men många andra som red honom. Hur går hoppningen? Hoppas du orkar svara :)

2010-04-06 @ 23:15:18
URL: http://mnc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0