Inte haft någon vidare blogglust!

Nej det har varit himla trögt på sistonde...
Onsdag: Red bara Merlot då Dino vilade efter träningen dagen innan. Märla var iallafall jättefin och villig att arbeta. Tyckte jag fick allt att funka riktigt bra.
Torsdag: Först red jag Dino och han var superpigg efter en vilodag så det blev mest galopp för att lugna ner honom, travade sedan av. Sen hjälpte jag Petra med Merlot och Märla ville inte riktigt lyssna på yttertygeln så jag hjälpte till och satt upp. Efter ett tag fick vi allt och funka och Petra var jätteduktig.
Fredag: Red Dino när jag kom hem och idag var han helt underbar. Han var inte alls lika pigg och det gick att rida ordentligt. En lektionsgrupp som skulle rida efter mig hade lagt in bommar då de skulle ha markarbete så jag skuttade över lite bommar också, det gick toppen. Sen red Lisa Merlot och det gick jättebra. Särskilt på slutet då Märla verkligen såg toppenfin ut! Så himla kul när hon går så fint.
Fick bli en bild på när jag vann för första gången, 2001. 9 år sen, haha!

Kommentarer
Postat av: Sarah =)

varsågod =) söt bild föresten ;)

2010-10-03 @ 15:59:37
URL: http://seerrraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0