Måndag!

Idag jobbade jag först och det gick toppen bra! Barnen var verkligen super duktiga och jag skötte mig ganska bra också!
Måndag har nu blivit en av veckans bästa dagar, för numera hopptränar jag Z på måndagar! Idag var första gången och det gick jättebra även fast det var lite svårt att svänga! Han hoppar helt sjukt bra! Så kul att rida honom.
Lisa red Merlot på utebanan när jag hoppade Z och hon sa att det gick bra även fast Märla tyckte blåsten var jobbig! Så skönt att det funkar så bra för Lisa, Märla är så glad att få komma igång igen!
SNÄLLA!!! Ge mig tips vad NI vill läsa om!!!
Jag ger Servus en puss!

Kommentarer
Postat av: Erika

Visa bilder på alla dina favorit hästar genom tiderna :D <3333

2010-09-29 @ 11:34:43
URL: http://erikajensen.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag läser din blogg mycket och ja tycker du ska lägga ut mera filmer och mycket kort när du rider din häst, också skriver du mycket om träningar, tävlingar och sånt!

2010-10-10 @ 15:50:18
Postat av: Anonym

Vem är Lisa?:)

2010-10-16 @ 15:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0