Sen kväll!

Idag red jag först Dino efter jag kommit hem från skolan vid cirka fem. Hoppade lite idag och han var jättefin. Några få gånger drog han lite mot hindret och kasta sig över men i det stora hela var han väldigt lydig. Hoppade inte alls högt eller många språng då han sätts igång i hoppningen just nu men det känns bra!
Vid kvart i åtta red jag en ridskoleponny som heter Fritz som håller på att sättas igång efter en sparkskada. Han var lite jobbig med huvudet men så länge jag var stilla i handen så var han riktigt fin!
Det var jättebra för mig att rida en annan häst än Dino för att utveckla min ridning. Jag gillar verkligen att rida olika hästar så man som sagt utvecklar ridningen.
Fritz idag!

Kommentarer
Postat av: OLIVIATHEBEST

ja :)

2010-09-09 @ 23:24:26
URL: http://ooliivias.blogg.se/
Postat av: Emma

jag älskar också att rida olika hästar, men det är skönt att ha någon som man typ alltid rider också. :)



SVAR: vad skönt att det gick bra. :)

2010-09-10 @ 11:15:01
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0