Vacker kväll!

Idag red jag Dino ganska sent, vid sju tiden ungefär och jag red ute då det inte var något ridhus ledigt och det var jättefint ute! Allting blev också mycket roligare då Dino var toppen fin. Först red jag på vår utebana och red fram, skritt, trav och galopp. Lite framridning mest och sådär. Efter det gick jag ut till vår fjordhage där våra fjordingar går och det är en jättefin gräshage med ganska kort gräs. Red där ett tag och jobbade mycket med övergångar och han var verkligen toppenfin även fast han vilade igår. Tror att han tyckte det var jättekul att få jobba lite i en gräshage!
Efter jag hade ridit så borstade jag min fina Merlot.
Dino idag när jag skulle sitta upp i gräshagen, i bakgrunden ser ni utebanan som jag red fram på.

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

sv; JA det tycker jag absolut att vi måste göra :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD<3<3<33

2010-09-08 @ 11:13:39
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0