Alldeles för dålig uppdatering...

Men nu är jag tillbaks igen!
Red fina Dino igår och han var bara helt underbar! Först när jag började var han överpigg och jag fick nästan inte stopp på honom när jag började galoppera! Haha, sötnosen! Men iaf när jag galopperat så började jag arbeta med skritten först med serpentinbågar. När han hade tillräckligt mjuk började jag trava och gjorde lite halter. När han var tillräckligt lydig så galopperade jag lite mer. Efter den galoppen jobbade jag med serpentin bågar och ca 6 skrittsteg på medellinjen. Han var SUPERFIN!!! Det är så himla kul att rida honom när han är såhär fin! Hoppas att han behåller sitt lugn på hoppträningen idag!
Dino och jag april -10

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fin blogg! Och vilken söt ponny!

2011-03-03 @ 10:43:48
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0