Fina hästar!

Red först Dino och han var fin. Han är lite stel just nu men på slutet var han faktiskt riktigt fin! Har inte så mycket mer att tillägga!
Sen red jag Z och han var först i början jättejobbig men mamma hjälpte mig och jag red fick rida på en ått volt. Först jobbade jag bara på med skritten och sen när han var tillräckligt avslappnad fick jag börja trava och så fortsatte vi så. Sen hoppade jag lite studs med honom för att stärka honom då han är så svag. Han var riktigt fin när han började slappna av, älsklingen! Lisa red Märla.

Kommentarer
Postat av: N

sv: okej :(

haha, den där bilden är för underbar :D ni är så fina! :) <3 ska du börja tävla mer me Z i år? :) <3

2011-02-07 @ 08:18:41
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0