Stooor skillnad!

Red Nanook idag igen och det var en väldigt stor skillnad! Började med att byta träns så han fick en remont nosgrimma. Han var mycket stadigare idag och jag red mycket serpentiner och gjorde mycket mjukgörande. Han var väldigt fin! När jag fattade galopp bockade han inte alls så jag var väldigt nöjd. Ska bli kul att fortsätta jobba med honom. Sen var det Dinos tur och jag arbetade honom lång och låg och han var jättefin! Han är så himla underbar att rida! Sen åkte jag med när Lisa tränade Märla!
Jag och Dino i Heby feb -10

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: aha, okej :D

kul att du kommer att ha både dino och Z att tävla i år :D kommer du inte rida märla nånting? <3

2011-02-10 @ 07:32:34
Postat av: N

den va från mig ;)

2011-02-10 @ 07:32:52
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0