Underbar dag!

Red först Märla och hon var så himla fin! Jobbade mycket som jag gjorde på lektionen i torsdags och la på förvänd galopp på det. Hon är ganska svag i galoppen och då rider jag mycket förvänd galopp så att hon ska stärka sig. Hon var väldigt fin och mjuk i båda sidorna, hon är verkligen fantastisk att sitta på när hon är så! Hon försökte inte säga emot någon gång så det var skönt!
Dino red jag ett lugnt pass på och han var fin och glad, min lilla buse! Medans jag skrittade av honom så hjälpte jag Emelie när hon red sin ponny, Fashion som jag brukar rida. Det gick jättebra och dom skötte sig!
Jag och Märla på dressyrträning!

Kommentarer
Postat av: Maya

Skriv om Darius :)!!

2011-02-05 @ 22:56:41
URL: http://mnc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0