Dagens ridpass!

Red Zetra idag och igår! Han har verkligen blivit toppenfin och det mesta börjar falla på plats. Visst finns det enormt mycket att jobba med men han kan numera gå i form i alla gångarter och tro det eller ej, men han kan faktiskt korta sig lite granna! Det är en stor förbättring kan man ju säga.
Igår red jag lektion för Monica och det var jättebra eftersom hon rider honom minst en gång i veckan så jag fick jätte mycket bra tips. Ska rida honom imorgon igen (såg nu att det visst blir idag men jaja :).
Dino har fått lite vila då han har varit lite hostig, han brukar bli det den här tiden på året. Imorgon ska Emma skritta honom medans jag rider Z. Idag hjälpte Lisa mig som jobbar hos oss och red Merlot, Märla tyckte det var jätte jobbigt men Lisa fick igenom henne bra. Imorgon ska lilla Lisa rida henne.

Zetra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0