Det visste du inte...

...att jag hoppade fel hinder i båda klasserna på min första hopptävling!
...att jag började tävla Servus för 10 år sedan och slutade för 6 år sedan.
...att Zetra ofta går lektion, han är en ridskolehäst, vissa vet kanske detta.
...att det inte var meningen att Dino skulle bli min, men jag red honom hemma på en hopplektion och då gillade jag honom så mycket så då började hans utbildning för 4 år sedan, då skenade han runt en bana på 40 cm, lite resultat har det iaf blivit.
...att jag är vädigt dålig på att smörja mina saker (måste bli bättre, haha!!)
...att vi har Servus pappa Konsum hemma på våran gård, de som känner till Blåkulla lär veta detta!
...att jag var en väldigt dålig förlorare när jag var liten, nu tar jag faktiskt motgång riktigt bra.
...att jag och Servus kommit tvåa i en lokal dressyrtävling mot b-ponnyer.
Kommer inte på mer just nu men lite har ni nog fått veta!
Jag och Servus för måååånga år sen!

Kommentarer
Postat av: my

åååhh dööör, såå söt ponny och unge :D <333 btw du är inte ensam om att inte putsa ofta ;)

2011-01-27 @ 22:58:06
URL: http://mybergdahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0