Pay and jump imorgon

Har ridit båda Märla och Z idag. Märla var verkligen hur fin som helst! Red barbacka då hennes sadel som hon haft inte passar. Jobbade mycket med serpentinbågar för att se till att hon är mjuk. Fick en riktigt bra känsla.
Red sedan Z och han var helt underbar! Hade ett bett som jag lånat från Helena som ska göra att de blir väldigt mjuka i munnen. Det funkade verkligen super på Z och jag jobbade väldigt mycket mjukgörande.
Imorgon ska jag hoppa en pay and jump på Runsten 90 cm och 1 m och då ska jag ha mitt nya RG schabrak!


Kommentarer
Postat av: my

vad var det för bett du använde? :) lycka till :D <3

2011-01-22 @ 21:06:19
URL: http://mybergdahl.blogspot.com/
Postat av: linnea - HÄSTBLOGG

Lycka till !!:D



super fin och bra blogg , ska vi följa varandra på bloglovin ? =D



hare guld!

2011-02-05 @ 09:41:59
URL: http://boyzonsign.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0