Dagens ridpass!

Idag blev det 3 hästar ridna.
Dino var först ut och jag jobbade honom ungefär som igår och han var precis lika fin. Jobbar väldigt mycket övergångar med mina hästar så jag känner att de lyssnar och sen mycket öka, minska. Han var iaf väldigt fräsh och go idag igen! Fina ponny!
Sen var det Märlas tur och henne red jag bara lite lugnt eftersom hon vilade efter tävlingen igår. Henne fick jag jobba mycket skänkelvikningar så hon mjuknade och hon blev riktigt fin.
Sen var det Zetras tur och han var inte så rolig. Han har stått en vecka och han var verkligen super pigg. Så honom försökte jag mest se till att göra av med hans energi. Sen hade jag ingen graman och då blir han svår. Men imorgon ska mamma hjälpa mig och rida honom och det kan verkligen behövas!
Jag och Märla idag innan ridpasset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0