Täääävling!

Igår var det ju tävling och det blev bara en LA, för LA+5 var bed C och det räknas inte till att kvala MSV, så då kändes det onödigt att slita på henne i den klassen och eftersom jag fick sån bra känsla i den första klassen så var jag väldigt nöjd.
Men jag kan ju bara säga såhär: GUD SÅ FIN MIN PONNY ÄR!!!
Hoppade ju en LA, A0a, 4 fel, rev trean, en oxer, man ser på filmen att hon typ bara touchade men den rullade. Jag är själv inte så nöjd med min ridning men jag bara älskar min ponny! Hon är så otroligt fantastisk, och så rolig att rida!
Varför ska jag bli för gammal för?
Jag ska verkligen njuta sista tiden på ponny nu!
Se på henne! Hon är ju bara helt fantastisk!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej! jag bara undrar va du har för ridstövlar?

2011-07-03 @ 13:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0