Gotland!!!

Hej!
Nu var det väldigt länge sedan sist! Men hästarna är väldigt fina just nu.
Tävlade i helgen, båda fick hoppa LB stilhoppning.
Merlot: Delad 1:a Hon var så SJUKT fin! Kom rätt på varje hinder förutom två som jag kom lite för nära på. Men hon var verkligen klockren, lagom taggad med mera. Det negativa med denna rundan var att jag skulle behöva följa med mer med handen i sprången. Fick 52 poäng och det blev en delad vinst.
Dino: Delad 5:a Han var också sjukt fin! Dock var han väldigt pigg, gaaaaaalen på framhoppningen men jag försökte bara göra hans energi till något positivt. Jag hade kunnat göra en mycket bättre runda om han hade varit lite lugnare. Men stildomare gillade Dino mer, att han var väldigt framåt så fick 53 poäng, dock var det mer konkurrens i den här klassen och jag blev delad 5:a. Dino kändes inte lika klockren som Merlot då han sprang på alldeles för mycket men jag är väldigt nöjd med honom ändå då han var väldigt fräsch.
Tyvärr filmade pappa bara Märla så ni får iaf en film på henne!
Idag blir det att packa till Gotland!
Skriver mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Alida Strange



Men kom igen nu Lovisa.. Skriv mera ;) <3

2011-05-08 @ 20:50:18
URL: http://karlektillminahastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0