Klubbmästerskap

Idag var det då KM och förutom Zetra fick jag starta en kompis ponny då han var skadad.
Palle:
70 cm: Han var superfin hela banan och sen på näst sista omhoppningen la jag fram handen lite för mycket och släppte benen så jag fick ett stopp. Men han var toppenfin och vi kom runt med ett stopp i omhoppningen, alltså 4 fel.
80 cm: Han var precis lika fin här och nu gjorde jag inte misstaget inte jag hade kvar handen och la till lite mer ben och han var jättesnäll och ställde upp. Vi vann faktiskt som enda dubbelnolla! Wiiihoo!
Zetra:
90 cm: Blev jättestressigt på framhoppningen så jag trodde att han skulle vara jättestressad när jag kom in men han var cool lugn. Och en så lugn och cool runda har jag nog aldrig ridit på honom. Även fast han självklart var lite stark så var han ändå så pass lugn att jag kunde lätta mot alla hinder. Var dubbelnolla (jääääättelånga vägar), men jag var den ända dubbelnollan så vi vann KM för privathästar! Wiiihoo!
100 cm: Han var lika fin här med. Dock blev han lite för stark på tvåan som var ett räcke och rev den. Men annars var han klockren och det känns verkligen som att det kommer bli bra! Så himla roligt!
Förutom KM så fick Märla och Dino var sitt pass, Märla på utebanan och Dino i ridhuset. Märla var fin fast får fortfarande inte riktigt igenom henne i högersidan. Dino var extremt fin igår, jag som måste skärpa mig och göra rätt bara!
Jag och Zetra

Kommentarer
Postat av: Alida Strange

Men ska de aldrig skriva något nytt eller ;)

2011-06-22 @ 06:43:41
URL: http://karlektillminahastar.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv då!!!!!!

2011-06-28 @ 01:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0